این اتفاق شامگاه جمعه و به دنبال شایعه اختصاص این درمانگاه به محل قرنطینه بیماران مبتلا به کرونا رخ داد.

همچنین شایعه بی اساس دیگری نیز مبنی بر انتقال ۱۰بیمار مبتلا به کرونا از شهر قم به بندرعباس و بستری شدن آنها در این درمانگاه موجب تحریک مردم و تجمع آنها مقابل درمانگاه و سپس آتش زدن درمانگاه شد.

به دنبال این حادثه نیروهای پلیس و آتش نشانی در محل حاضر شدند و ماموران آتش نشانی حریق عمدی را اطفا کردند.

رییس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

ضمن تکذیب شایعه بستری بیماران کرونایی در این محل، گفت: سه مرکز درمانی در بندرعباس برای مراجعه اولیه مردم به منظور بررسی علایم حاد تنفسی در نظر گرفته شده است که یکی از آنها در شهرک توحید است.

دکتر فاطمه نوروزیان افزود: عوامل درمانی مستقر در این درمانگاه‌ها پس از بررسی‌های اولیه و در صورت حاد بودن شرایط بیماران، آنها را به بیمارستان شهید محمدی اعزام می کنند.

وی بخش ویژه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس را محل  بستری  افراد مشکوک به کرونا اعلام و اضافه کرد:  همچنین به تازگی بخش ویژه ای در ساختمان شفا (ساختمان سوختگی) مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس به بیماران حاد تنفسی اختصاص یافته است.

از شامگاه جمعه تاکنون، فیلم های کوتاه از تجمع و آتش سوزی در درمانگاه شهرک توحید بندرعباس به سرعت در شبکه های مجازی منتشر شده است.

شایعه های بی اساس و مشابه دیگری مبنی بر انتقال بیماران مبتلا به کرونا ویروس از قم به سایر نقاط هرمزگان از جمله جزایر قشم و کیش در فضای مجازی و صحبت های عادی مردم دیده و شنیده می شود.

شهرک توحید با نام قدیمی شغو از محله های قدیمی و پرتراکم بندرعباس است که در شرق شهر واقع شده است.

زندان اصلی بندرعباس نیز در شهرک توحید است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.