به گزارش ایرنا در این مراسم که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش، مجید ملانوروزی معاون گردشگری واشتفان شُلتس سفیر اتریش در ایران حضور داشتند.

روابط عمومی منطقه آزاد کیش که بعد از ۲۴ ساعت این خبر را منتشر کرد: بدون  ارائه توضیح بیشتر در خصوص این نمایشگاه و نگار خانه کیش به نقل از غلامحسین مظفری نوشت: برگزاری نمایشگاه اتو واگنر  نقطه آغازی برای انجام حرکت‌های فرهنگی بهتر و بیش‌تر با داخل کشور و تعامل با دیگر کشورها است.

 بر اساس این گزارش غلامحسین مظفری در مراسم گشایش نگارخانه کیش: پیشنهاد دادکه در تقویم زمانی جزیره کیش این رویدادها به‌صورت منظم پیگیری شود.

وی با تاکید بر شرایط سخت ایران در منطقه و دنیا گفت: علی‌رغم چنین شرایط دشوار و پیچیده‌ای که به لحاظ سیاسی وجود دارد، تعاملات فرهنگی روزنه امیدی است که باید مورد استفاده قرار داد و تعاملات پرارزش و پراهمیت بین ملت‌ها را رقم زد.

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیشافزود: به‌طور قطع جزیره زیبای کیش با ماهیت مناسب خود که محل تلاقی فرهنگ‌های متفاوت و به تعبیری ایران‌شهر محسوب می شود، نیازمند ترویج چنین فضاهای فرهنگی است تا با تلاش مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش، این پیوند را به‌عنوان یک دروازه با کشورهای بزرگ و متمدنی که تاثیر به‌سزایی در فرهنگ و تمدن بشر داشته‌اند، بر قرار کنیم.

اشتفان شُلتس سفیر اتریش در ایران نیز در این مراسم با تاکید بر ترویج افکار مثبت گفت: جزیره کیش جزیره‌ای زیبا، امن و یکی از زیباترین جزایر منطقه برای گردشگری است.

سفیر اتریش با اشاره به همکاری‌های گسترده دو کشور و سابقه طولانی ارتباط بین ایران و اتریش گفت: باعث افتخار است که آثار یکی از معماران متمایز اتریشی را در این جزیره به نمایش گذاشته‌ایم.

گفتنی است "اتو واگنر معمار اتریشی"، حدود صد سال پیش چشم از جهان فرو بست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.