فریدون همتی روز سه شنبه با اعلام این خبر با بیان اینکه علاقه مردم به سفر به هرمزگان به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب و جاذبه‌های گردشگری زیاد است، افزود: سایر دستگاه‌های مرتبط همچون راه‌آهن، فرودگاه‌ها، حمل ونقل جاده‌ای، بنادر ودریانوردی و پلیس راه نیز با دانشگاه علوم پزشکی، همکاری لازم را درراستای اجرای مناسب این وظیفه مهم داشته باشند.

وی برحفظ و تامین سلامت شهروندان ومسافران تاکید کرد وبیان داشت: البته مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز می‌کنند و آمار اعلامی اداره کل بنادر ودریانوردی با کاهش ۴۰ درصدی مسافر در بندرپل خمیر و کاهش ۱۵ درصدی در بندر شهید حقانی بندرعباس نشان دهنده رعایت نکات ایمنی توسط مردم است.

 استاندار هرمزگان از مردم و هموطنان درخواست کرد که به طور جدی از انجام مسافرت های غیر ضروری پرهیز کنند و نکات پیشگیرانه در خصوص جلوگیری از بیماری کرونا را رعایت نمایند.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، چند مورد مشکوک به کرونا در استان تحت نظر هستند و نمونه برداری از آنها انجام شده که تا به امروز آزمایش یکی از آنها منفی اعلام شده است.

همچنین طبق آمارهای اعلام شده درحال حاضر ۱۰ استان کشور درگیر شیوع ویروس کرونا هستند و تا به این لحظه ۶۱ نفر مبتلا شدند که از این شمار ۱۳ نفر فوت و سه نفر بهبود یافتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.