به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی رئیسی حسن لنگی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام آغاز فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان، گفت: رزرو اینترنتی ستاد اسکان فرهنگیان استان از نه اسفند ماه ۹۸ رسماً کار خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: ستاد اسکان هرمزگان با شعار کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان فعالیت خود را از نه اسفندماه سال جاری آغاز می‌کند و تا ۲۳ اسفندماه ادامه پیدا می‌کند.

رئیسی حسن لنگی ادامه داد: ستاد اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش هرمزگان برای پذیرایی از مهمانان نوروز ۹۹ تعداد ۱۹ پایگاه در مناطق مختلف استان و یک ستاد مرکزی و همچنین یک دفتر رهنما در ورودی شهر بندرعباس در نظر گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان با تعداد ۴۱۲ مدرسه در قالب سه هزار و ۴۳ کلاس درس و قریب به یک هزار نفر عوامل اجرایی، آماده پذیرایی از فرهنگیان سراسر استان‌های کشور می‌باشد.

این مسئول تصریح کرد: علاوه بر کلاس‌های مدارس، استان هرمزگان دارای یک باشگاه فرهنگیان در بندرعباس و سه باشگاه در جزیره قشم است.

رئیسی حسن لنگی گفت: در نوروز سال گذشته ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان پذیرای ۸۰۰ هزار نفر روز از فرهنگیان و خانواده‌های آنها بود که به ترتیب جزیره زیبای قشم، ناحیه یک و ناحیه دو بندرعباس، بیشترین شهرهای مهمان پذیر استان بوده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.