به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قهرمانی ضمن بازدید از جزیره هرمز و اراضی که تحت عنوان پروژه پرورش ماهی واگذار شده است، یادآور شد: رئیس قوه قضائیه همواره نسبت به جزیره هرمز و مردم نجیبش توجه ویژه داشته است.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه همواره پیگیر حقوق مردم بوده و خواهد بود، اظهار کرد: امیدوارم این بازدید منشأ خیر و برکت باشد و بتوانیم آنچه حق مردم بوده و مطالبه عمومی است را به‌جا آوریم.

قهرمانی تصریح کرد: در این بازدید تمامی اراضی واگذار شده را از نزدیک مورد بازدید و بررسی قراردادیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین پس از بازدید از محل موردنظر و ارزیابی میدانی خطاب به بهره‌بردار پروژه، عنوان کرد: در این بازدید مشخص شد که به حریم ساحل و دریا تجاوز شده و جهت بررسی بیشتر نیز باید این موضوع مورد کارشناسی قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: اگر بی نظارتی و بی‌قانونی باشد برخی افراد دریا را هم تصاحب خواهند کرد.

قهرمانی با تقدیر از رئیس‌کل دادگستری هرمزگان پیرو دستور اکید بررسی این موضوع از همراهی مدیرکل بازرسی استان هرمزگان نیز تشکر کرد.

شایان ذکر است: پیش از این رئیس‌کل دادگستری هرمزگان اعلام کرده بود: در راستای صیانت از حقوق عامه به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان و مدیرکل بازرسی مأموریت داده شد که ضمن حضور میدانی در محل و بررسی جوانب امر، به موضوع واگذاری و تصرف اراضی در طرح‌های مزارع پرورش میگو و ماهی و همچنین صادرات خاک رنگی در جزیره هرمز رسیدگی کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.