مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان با اشاره به تشکیل کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر به دبیری کانون پرورش فکری، گفت: معرفی انقلاب و اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) و معرفی کتاب‌های انقلابی، همراه با برگزاری مسابقه‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان در شهر و روستاها در پیش‌بینی برنامه‌های مرکزهای کانون در سراسر استان در دستور کار قرار دارد.

ناهید سلیمانی احمدی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: آشنایی اعضای کانون با شعارهای انقلابی و گفت وگو در زمینه محتوای این اشعار و برگزاری کارگاه‌های ادبی با مضمون انقلاب در طول این هفته در ۱۷ مرکز ثابت و سیار برگزار می‌شود.

وی، انتشار آثار اعضا انقلابی در فضای مجازی، همکاری با نمایشگاه کتاب، برگزاری نشست تخصصی ادبی، برگزاری جنگ شادی در مدرسه‌ها و  اجرای نمایش عروسکی در مرکزهای فرهنگی هنری کانون پرورش فکری از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای اعضا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، اعزام قصه‌گو به مدرسه‌های روستایی، دعوت از مبارزان انقلابی در بین اعضای کانون و برپایی نمایشگاه نقاشی و آثار هنری اعضای کانون از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده است.

سلیمانی احمدی از دیگر برنامه‌های امسال دهه فجر به اجرای نمایش تئاترکوچک در مرکزهای کانون ومدرسه‌ها، برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران در تمامی مرکز فرهنگی اشاره کرد.

به گفته وی، به طور خاص در دهه فجر امسال کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به قصه‌گویی می‌توانند دو نمایش‌های "دید ومک" و"روز عجیب" با حضور قصه‌گویان برتر کانون هرمزگان در دهه فجر امسال تماشا کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان اضافه کرد: کانون  این استان با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، ادبی و هنری در ایام دهه فجر سعی دارد خاطره روزهای دوران انقلاب را در ذهن کودکان و نوجوانان ماندگار کند.

در حال حاضر ۱۵ کتابخانه ثابت، ۲ کتابخانه پستی(بندرعباس و میناب) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان وجود دارد که با افزوده شدن۲ کتابخانه سیار در مهرماه امسال تعداد کتابخانه‌های این کانون به ۱۹ کتابخانه افزایش یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.