استاندار هرمزگان عصر دوشنبه با اشاره به دیدار اخیرش با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، گفت: در این دیدار پیگیری تخصیص اعتبارات جهت تکمیل پروژه بیمارستان شریعتی بندرعباس مورد بررسی قرار گرفت.

فریدون همتی اظهار داشت: مجموع اعتبارات احداث ساختمان بیمارستان شریعتی حدود ۶۲ میلیارد تومان می‌باشد و افزون بر ۱۸ میلیارد تومان نیز برای تجهیز آن هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به نیاز هرمزگان به فعالیت دوباره این بیمارستان، افزود: این پروژه بزرگ تا پیش از پایان سال جاری و همزمان با سفر رئیس جمهوری به هرمزگان به بهره برداری می‌رسد.

همتی تصریح کرد: بیمارستان جدید شریعتی بندرعباس به عنوان یک بیمارستان تخصصی زنان و زایمان با بهترین امکانات و تجهیزات در جهت خدمت رسانی به مردم هرمزگان وارد مدار فعالیت خواهد شد.

۱۰۲ نیرو جهت خدمت در بیمارستان شریعتی بندرعباس جذب شده است

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به تلاش های در دست انجام به منظور تکمیل هر چه سریعتر بیمارستان شریعتی بندرعباس، گفت: یک آزمون آبان امسال جهت جذب نیرو برای خدمت در این بیمارستان برگزار و ۱۰۲ نیرو جذب و آموزش های لازم را فراگرفته اند.

دکتر حسین فرشیدی زمان آغاز عملیات بهسازی و نوسازی این بیمارستان را سال ۹۴ اعلام کرد و افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده ساختمان این بیمارستان تا پایان سال تحویل داده می شود و هماهنگی های لازم برای خرید و نصب تجهیزات با وزارت بهداشت انجام شده است.

وی تصریح کرد: این بیمارستان ۱۳۱ تختخوابی است و یکی از مجهزترین و بهترین بیمارستان های استان خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.