فاضل تب و جهان رنجبری دو  شهروند هرمزگانی اهل بندرعباس هستند که امروز به صورت خودجوش در مراسم تشییع سردار سلیمانی در کرمان حضور یافته بودند.

استاندار هرمزگان با صدور پیامی جان باختن شماری از هموطنان از جمله این دو شهروند هرمزگانی را که بر اثر ازدحام جمعیت رخ داده تسلیت گفت.

در متن پیام فریدون همتی آمده است: جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه رخ داده بر اثر ازدحام جمعیت در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان، موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

در این پیام آورده شده است: متاسفانه در این حادثه غم انگیز، دو شهروند هرمزگانی آقایان فاضل تب و جهان رنجبری نیز به دیار باقی شتافتند که اینجانب جان باختن تعدادی از هموطنان به ویژه این دو شهروند هرمزگانی در این حادثه را به مردم شریف استان و خانواده‌های محترم این عزیزان تسلیت عرض می نمایم و بهبود و شفای عاجل مجروحان این حادثه را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

استاندار هرمزگان در این پیام تاکید کرده است: تمام مسئولان امر در استان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط از جمله دانشگاه علوم پزشکی موظف به پیگیری وضعیت درمان و رسیدگی به حادثه دیدگان می باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.