شهردار بندرعباس روز یکشنبه در نشست شورای معاونان شهرداری با محکوم کردن اقدام جنایتکارانه امریکا در به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: این شهید بزرگوار محبوب همه دلها بود و راه او برای همیشه ادامه خواهد داشت.

عباس امینی زاده تصریح کرد: با توجه به جایگاه والای سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری یکی از معابر یا میدان های اصلی شهر به نام ایشان، ضروری است.

وی افزود: شهید قاسم سلیمانی خدمات بزرگی را برای کشور و مردم انجام داد که نامگذاری برخی اماکن به اسم و یاد وی کمترین اقدام برای قدرشناسی از خدمات ارزنده این سرباز بزرگ اسلام است.

بامداد جمعه ۱۳ دی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان ارشد حشد الشعبی عراق و چند همرزم دیگر آنها، در حمله پهپادهای آمریکایی در اطراف فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت جنگ آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز در کشور عزای عمومی اعلام کردند.همچنین سفیر سوییس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در جمهوری اسلامی به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به این اقدام جنایتکارانه آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.