سردارپاسدار اباذر سالاری یکشنبه در اجتماع بزرگ حوزویان و روحانیان هرمزگان در محکوم کردن اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، اظهار داشت: راه این سردار بزرگ اسلام ادامه دارد و جوانان این مرز و بوم با الگوگیری از این سردار بزرگ در جهت دفاع از این آب و خاک و ارزش های دینی و اسلامی همواره آماده هستند.

وی افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پاسدار واقعی و علمدار و پرچمدار نظام و انقلاب اسلامی و به معنای واقعی ذوب در ولایت بود.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تاکید کرد: شهید سپهبد سلیمانی تنها متعلق به ایران نبود بلکه به جهان اسلام تعلق دارد و خون این شهید بزرگوار در همه جریان‌های اسلامی به حرکت درآمده است.

در این مراسم که با حضور پرشور و خیل عظیم روحانیون،اساتید حوزه های علمیه و ائمه جمعه برگزار شد، حاضران ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بر لزوم انتقام سخت از آمریکا در زمان و مکان مناسب و تلاش برای اخراج کامل نیروهای آمریکا از منطقه تاکید کردند.

بامداد جمعه ۱۳ دیماه ۹۸ سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

براساس اعلام وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.