در این ویژه برنامه با مشارکت ورزشی فرهنگی شهرداری بندرعباس و سازمان آتش‌نشانی و فضای سبز بندرعباس همراه با اجرای بازی‌های آموزشی و فرهنگی و قصه‌گویی شادی آزادبشمنی(خاله باران) برگزارشد.

در این ویژه برنامه مربیان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان بازی طناب کشی، کارگاه آموزش دختولوک، آموزش هفت سنگ‌ و بازی فکری جورچین برگزار کردند.   

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان هدف از اجرای این برنامه را محتوا محوری و روز آمدسازی فعالیت‌های فرهنگی مبتنی بر ارزش‌های سبک زندگی ایرانی و اسلامی عنوان کرد.

ناهید سلیمانی احمدی ادامه داد: پرورش استعداد ذوقی و فکری کودکان ونوجوانان، آشنایی بیشتر عموم مردم با بازی‌ها و اسباب‌بازی‌های سازنده و مناسب و آشنایی کودکان و نوجوانان با بازی‌ها و اسباب بازی‌های بومی و محلی را از دیگر هدف‌های برگزاری این مهرواره عنوان کرد.

وی افزود: بازی، فعالیتی هدفدار و لذت‌بخش است که متناسب با رشد مخاطبان از تحرک و پیچیدگی برخوردار بوده و به صورت فردی و گروهی در شرایط زمانی و مکانی مختلف قابل اجراست.

این مسوول بیان داشت: مهرواره آوای شادی در ساحل غدیر بندرعباس همزمان با پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان برگزار شده است.

سلیمانی احمدی هم‌چنین گفت: همزمان با برگزاری جشنواره ملی اسباب‌بازی، فعالیت‌های بازی محور در مرکزهای فرهنگی ثابت و سیار در سراسر استان هرمزگان نیز از هفتم تا ۱۳ دی درحال انجام است.

وی اضافه کرد: در این هفته هر مرکز فرهنگی هنری کانون بازی‌ها و اسباب بازی‌های مناسب به خانواده‌ها را معرفی می‌کند.

پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با شعار «تمرین زندگی» از هفتم تا ۱۳ دی‌ماه جاری همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تهران است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.