این دوره از مسابقه که با شرکت ۱۰۸ شناگر بندرعباسی دربخش‌های آزاد،  کرال پشت، قورباغه و پروانه در رده‌های سنی ۱۰ سال و زیر ۱۰ سال، ۱۱ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۴ سال برگزارشد.
 در بخش تیمی، تیم هفت تیر الف با ۱۰۸ امتیاز درجایگاه قهرمانی ایستاد، تیم هفت تیر با ۱۰۲  امتیاز به مقام دوم دست یافت وتیم خلیج فارس شیلات با ۷۷ امتیاز مقام سوم را از آن خود کرد.
 
در بخش انفرادی شنای آزاد نیز در رده سنی زیر ۸ سال درماده ۵۰ متر آزاد؛ «رادین جعفری» از هفت تیر( الف) عنوان نخست راکسب کرد، « امیر رضا قاسمی تختی» از خلیج فارس شیلات و «علی امانی» از هفت تیر به ترتیب دوم وسوم شدند.

در رده سنی ۹ و ۱۰ سال در ماده ۵۰ متر آزاد «علیرضا هاشمی پور» از هفت تیر (ب) اول، «احسان حدادیان» از هفت تیر (الف) دوم و«اهورا رحیمی» از هفت تیر (ج ) مقام سوم کسب کرد.

 در رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال در ماده ۵۰ متر آزاد نیز 
«کیان شریفیان» از هفت تیر (الف) مقام اول کسب کرد،«آریا مرادپور» از هفت تیر (ب) و«هادی عسکری» از خلیج فارس شیلات به ترتیب دوم وسوم شدند.

 رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال در ماده ۵۰ مترآزاد «امیر محمد امیر زاده» از هفت تیر( الف)، «مهدی حبیبی» از هفت تیر (ب) و «محمد نوروزی» از خلیج فارس شیلات به ترتیب اول تا سوم شدند.
 رده سنی ۹ تا ۱۰ سال در ماده کرال پشت «پارسا حسینی» از هفت تیر (الف) عنوان نخست را کسب کرد، «علی اکبر امیری» از هفت تیر (ج) دوم و «کیان مطهری» از هفت تیر (ب) سوم شدند.
 رده سنی ۱۱ تا ۱۲سال درماده ۵۰ متر کرال پشت
«ایلیا لیاقت» از هفت تیر (الف)، «سبحان امانی» از هفت تیر ( ج ) و «آریا مرادپور» از هفت تیر( ب ) به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
 رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال درماده ۵۰ متر کرال پشت
«مهدی حبیبی» از هفت تیر( ب )، «کیارش رئیسی» از هفت تیر (الف) و «احد هاشمی» ازخلیج فارس شیلات به ترتیب اول تا سوم شدند.
رده سنی ۹ تا ۱۰ سال در ماده ۵۰ متر قورباغه «احسان حدادیان» از هفت تیر (الف) عنوان نخست کسب کرد،«کیان مطهری» از هفت تیر (ب) و «آبتین رحیم زاده» از هفت تیر به ترتیب دوم وسوم شدند.
رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال در ماده ۵۰ متر قورباغه «امیر مهدی حسینی» از هفت تیر (ب) درمکان اول، «ایلیا لیاقت» از هفت تیر (الف) و در مکام دوم و«دانیال سلجوقی» از هفت تیر( ج) درمکان سوم قرار گرفتند.
رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال درماده ۵۰ متر قورباغه «فرهود صادقی» از اتحاد میران قشم ، «طاها آرام منش» از هفت تیر (ب) و «کیارش رییسی» از هفت تیر (الف) به ترتیب درجایگاه اول تاسوم ایستادند.
 رده سنی ۹ تا ۱۰ سال ماده ۵۰ متر پروانه «پارسا حسینی» از هفت تیر ( الف) عنوان نخست کسب کرد،«اهورا رحیمی» از هفت تیر( ج ) و«علیرضا هاشمی پور» ازهفت تیر (ب) به ترتیب دوم وسوم شدند.
رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال ماده ۵۰ متر پروانه «امیرمهدی حسینی» از هفت تیر (ب)، «هادی عسکری» از خلیج فارس شیلات و «کیان شریفیان» از هفت تیر (الف) به ترتیب عناوین اول تا سوم کسب کردند.
 رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال ماده ۵۰ متر پروانه «امیر محمد امیرزاده» از هفت تیر (الف) عنوان نخست کسب کرد، «طاها آرام منش» از هفت تیر (ب) و «محمد نوروزی» ازخلیج فارس شیلات به ترتیب دوم و سوم شدند.
در ۵۰ ×۴متر مختلط تیمی  نیز هفت تیر (الف) عنوان اول، هفت تیر (ب) دوم و هفت تیر (ج) به مقام سوم رسید.
دبیر هیات شنای هرمزگان گفت: برگزاری چنین مسابقاتی در توسعه ورزش استان و جذب جوانان ونوجوانان به ورزش نقش مهمی دارد.
عامری، استعدادیابی را یکی از اولویت‌های مهم هیات شنای هرمزگان عنوان کرد وافزود: نفرهای برتر این دوره از مسابقات زیرنظر مربیان آموزش های لازم را خواهند دید تا درسال های آینده به عضویت تیم‌های منتخب هیات شنای استان در آمده و به عنوان نمایندگان استان در مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.