معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: درحال حاضر ۸ هزار و ۱۸۵ یتیم و چهارهزار و ۸۲ فرزند محسنین زیرپوشش این نهاد هستند.
سیاوش عامری روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: حامیان در هشت‌ماهه امسال ۱۸۴ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان کمک کردند که این میزان درهمسنجی با پارسال ۴۲درصد افزایش داشته است.
وی بیان داشت: ۱۳۶ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال از کمک های خیران به‌صورت نقدی و ۴۸ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال به‌صورت کالایی  بوده است.
معاون کمیته امداد هرمزگان یادآورشد: با برنامه‌ریزی‌های  صورت گرفته حامیان درطرح اکرام ایتام ومحسنین، به‌صورت مستقیم کمک های نقدی خود را به شماره کارت اختصاصی که برای فرزندان معنوی آن‌ها درنظر گرفته‌شده، واریز می‌ کنند.
عامری گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین یکی از طرح‌های موفق و موثر کمیته امداد در مدیریت فقر است که شاهد استقبال و مشارکت حامیان و خیران در این طرح خداپسندانه هستیم.
وی خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند با مراجعه حضوری به دفترهای کمیته امداد در سراسر استان و از طریق تلفن گویای ۳۲۸۸ و یا با ارسال عدد ۱ ب شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و همچنین شماره تماس  ۳۳۶۷۰۹۳۴-۰۷۶ در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.