امیردریادار حسین خانزادی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از ۴۰۸ منزل سازمانی نیروی دریایی در منطقه دوم نداجا اظهار داشت: این منطقه در آینده شاهد پیشرفت‌های چشمگیری خواهد شد که این حرکت از گذشته آغاز شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حرکت نیروی دریایی به سمت شرق اشاره کرد و گفت: این حرکت که با تدابیر فرماندهی کل قوا آغاز شده با قوت و قدرت ادامه می‌یابد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بیان داشت: این حرکت در طول ۱۰ سال گذشته خاطره‌های تلخ و شیرینی به همراه داشته که شاید در کلام و بر روی کاغذ دشواری نداشته باشد ولی جدا شدن از بوشهر و انتقال به بندرجاسک آسان نبوده است.

امیردریادار خانزادی افزود: بسیاری از همکاران در سال ۸۸ که شکل‌گیری منطقه جاسک آغاز شد یا به تنهایی و یا با خانواده های خود ساکن این شهر شدند و هرکدام سختی‌ها و دشواری‌های فراوانی را تحمل کردند.

وی با اشاره یه کمبودهای بهداشتی بندرجاسک گفت: بسیاری از همکاران جان خود را از دست دادند و چند هفته پیش در کمال ناباوری فرزند یکی از همکاران جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به راه‌اندازی خط پروازی بندرجاسک- تهران گفت: این خط پروازی انتقال متخصصان پزشک، خانواده‌ها و نیازهای شهر بندرجاسک از تهران و مناطق اطراف را تسهیل می‌کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: استاندار هرمزگان وعده افزایش پروازهای فرودگاه بندرجاسک را داده که محقق شدن آنرا پیگیری می‌کنیم.

امیردریادار خانزادی اشاره کرد: سال گذشته کلنگ احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی زده شد که پیمانکار آن به علت تغییر شرایط اقتصادی از عمل به تعهداتش سرباز زد.

وی ابراز داشت: مناقصه‌ای برگزار و پیمانکار جدید انتخاب شد که از آن انتظار می‌رود بیمارستان را ظرف مدت ۲ یا سه سال آماده کند.

وی ابراز داشت: همچنین امروز ۴۰۸ منزل مسکونی سازمانی برای کارکنان نداجا مورد بهره برداری قرار گرفت و بدین ترتیب یک هزار و ۲۰۰ منزل ساخته شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: این منازل آپارتمانی است و سه هزار منزل دیگر باید در این منطقه احداث شود.

امیردریادار خانزادی افزود: کار احداث ۷۰۰ منزل مسکونی از فردا آغاز شود ولی همه آن‌ها باید ویلایی باشد.

وی به شرایط اقتصادی کشور اشاره کرد و بیان داشت: در جنگ مستقیم دشمن و تیرهای آن دیده می‌شود ولی در شرایط اقتصادی نامساعد وضعیت متفاوت است.

وی افزود: باید به فکر همه کارکنانی که معیشتشان با مشکل روبه‌رو است باشیم و برای بهبود وضعیت آنان تلاش کنیم.

وی همچنین در پایان با اشاره به روز نیروی دریایی (۷ آذر) خاطر نشان کرد: یک روز و هفته برای نیروی دریایی ناکافی است و تا پایان تیر سال آینده اخبار نداجا در صدر اخبار رسانه‌ها خواهد ماند که برای خانواده ها و کارکنان روحیه بخش است. 

در این روز کلنگ احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی نیروی دریایی ارتش جمهوری ارتش با اعتبار حدود یک هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

همچنین ۴۰۸  منزل مسکونی سازمانی این نیرو که با اعتباری افزون یر یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال احداث شده مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.