مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در مراسم آغاز به این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه انواع فعالیت شرکت‌های دریایی و دانش بنیان در زمینه‌های پشتیبانی، سازنده‌ها، خدمات رسان‌ها و امداد و نجات به نمایش گذاشته شده است.

خلیل قاسمی با بیان اینکه ۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه شرکت کردند، افزود: نمایشگاه صنایع دریایی تا ۸ آذرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ آماده بازدید علاقمندان است.

اشتغالزایی پایدار با شکوفایی ظرفیت‌هایی دریایی

استاندار هرمزگان نیز در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه گفت: می توان با شکوفایی ظرفیت‌های دریایی، اشتغالزایی پایدار و درآمدزایی گسترده‌ای ایجاد کرد.

فریدون همتی بیان داشت: فرصت‌های طلایی برای توسعه و پیشرفت در حوزه اقتصاد و صنایع دریایی وجود دارد که می‌توان با تکیه بر توان داخلی این امر را محقق ساخت.

وی تاکید کرد: باید با استفاده از توانمندی متخصصان داخلی تلاش کنیم که سهم اقتصاد کشورمان از بازار شیلات و گردشگری دریایی افزایش یابد.

همتی با اشاره به اهمیت برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در سطح هرمزگان، گفت: با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی ظرفیت‌های حوزه دریایی معرفی و نیازها و توانمندی‌ها در این حوزه بیشتر شناسایی می‌شود و می توانیم برای کارهای بزرگ برنامه ریزی کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.