علیرضا صفاایسینی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این افراد سوار بر ۲ خودرو در مسیرهای متفاوت قصد عبور از آبنما داشته‌اند که دچار سانحه می‌شوند.

وی ادامه داد: سه نفر در آبنمای مسیر جاسک به بشاگرد و ۲ نفر در آبنمای مسیر میناب به بشاگرد جان‌شان را از دست می‌دهند.
وی ادامه‌داد: در منطقه‌ای که آبنمای مسیر میناب به بشاگرد واقع شده بارشی رخ نداده ولی آب بارندگی بالادست وارد این آبنما شده بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اظهار کرد: احتمال بارش تا روز یکشنبه هفته پیش‌رو وجود دارد و توصیه می‌شود افراد از تردد در مسیرهای ناایمن به صورت جدی خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان هم گفت: روز گذشته پنج نفر بر اثر وقوع طغیان رودخانه‌ها در شرق این استان جان خود را از دست دادند.

علی اعما برنطین ادامه داد: به دنبال وقوع بارندگی های سیل آسا و در محدوده دو شهرستان جاسک و بشاگرد حوالی شهرک مطهری یک خودرو ۴۰۵ در رودخانه شریفی واژگون شد.

به گفته وی، پس از دریافت گزارش ۲ تیم از شهرستان های بشاگرد و جاسک به منطقه اعزام و عملیات جستجو و امداد از  ساعت ۱۷و ۳۵ دقیقه روز گذشته آغاز شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه یک خانم، یک آقا جان خود را از دست دادند و با تلاش نیروهای امدادی راننده خودرو زنده از سیلاب بیرون کشیده شده و با جست و جوی انجام شده جسم بی‌جان کودک مفقودی شده نیز صبح امروز پیدا شد.

مدیرکل جمعیت هلال احمر هرمزگان بیان داشت: در حادثه ای دیگر حوالی روستای در پهن میناب یک خودرو سواری در سیلاب گرفتار می شود که ۲ تیم از شعبه هلال احمر میناب به محل حادثه اعزام می شوند و فعالیت خود را از ساعت ۲۰و ۵۱ دقیقه آغاز می‌کنند.

وی گفت: پیکر بی جان دو سرنشین آقا از سیلاب بیرون کشیده شده است ولی آمار دقیقی از سرنشینان این خودرو وجود ندارد.

«از بعدازظهر چهارشنبه تا یکشنبه ۱۴ مهر در بیشتر ارتفاعات هرمزگان و طی روزهای شنبه و یکشنبه علاوه بر مناطق فوق در برخی مناطق ساحلی و جزایر خلیج فارس، رگبار موقتی باران، طغیان رودخانه های فصلی، رعد و برق، افزایش سرعت باد و گرد و خاک و دریا متلاطم پیش بینی می شود.

مردم از رفتن به مناطق مرتفع و تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.»
۳۲۱۹/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.