مدیرکل راه آهن هرمزگان گفت: ۳ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۷۲۹ تن از این کالاها که شامل انواع محموله، موادمعدنی و کالاهای تجاری از جمله (کانتینر و محمولات ترانزیت) بوده، از مبادی ایستگاه‌های گل گهر، معدن گل گهر و بندر شهیدرجایی بارگیری و به مقصد مختلف داخلی و خارجی ارسال شده است.

محمد رضا چنگانی روز شنبه با تشریح عملکرد ۶ ماهه این اداره کل درجمع خبرنگاران افزود: ۶ میلیون و ۷۴۵ هزار و ۳۳ تن انواع محموله و مواد معدنی نیز در پالایشگاه، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس(بارکو)، بندر شهید رجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری تخلیه شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

وی بیان داشت: تُن کیلومتر مرزی نیز دراین مدت به ۴ میلیارد و ۷۲ میلیون و۲۸۲ هزار و ۲۳۵ تُن کیلومتر رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راه آهن هرمزگان اظهارداشت: عملکرد بندر شهید رجایی نیز دراین مدت ۴ میلیون و  ۶۵۰ هزار و  ۳۴۳ تن کالا بوده که ۲ درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

چنگانی گفت: راه آهن هرمزگان در زمینه عملکرد کانتینر نیز در۶ ماه گذشته اقدام به حمل ۱۹ هزار و ۶۶۲ تی.ای. یو ( TEU) نموده است.

تی .ای .یو  واحد شمارش کانتینر است.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

                       

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.