محمد قویدل روز پنجشنبه در مراسم انعقاد تفاهم نامه با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان درحوزه گردشگری افزود: موقعیت جزیره هرمز در مقوله توسعه صنعت گردشگری بسیار مناسب است.
وی بیان داشت: براساس تفاهم نامه یاد شده میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان عهده دار تامین نیروی انسانی متخصص جهت آموزش در هنرستان مجری رشته های گردشگری بر اساس سر فصل های مصوب آموزشی شده است.
وی یادآورشد: بازدید از مراکز تخصصی و همچنین فراهم نمودن بستر لازم برای برگزاری دوره های کارورزی هنرجویان رشته گردشگری از دیگر تعهدات اداره کل گردشگری مطابق بندهای تفاهم نامه است.
وی گفت: ضرورت دارد باتوجه به موقعیت جغرافیایی بی نظیر هرمزگان، دارا بودن مناطق بکر، همجواری با دریا، برخورداری از موهبت های طبیعی و خدادادی بی نظیر، بقایای تاریخی، اقلیم های متفاوت و رسم و رسومات ملی-مذهبی و محلی، رشته گردشگری بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان ادامه داد: در سالی که به نام رونق تولید نامگذاری شده، صنعت گردشگری می تواند زمینه ساز تولید ثروت و اشتغال جوانان در این استان باشد.
این مسوول اظهارداشت: همچنین افزایش و توسعه آموزش های فنی و تخصصی در هنرستان ها و تربیت نیروی ماهر متناسب با بازار کار با استفاده از ظرفیت دستگاه ها و مشارکت سازمان های دیگر را در سال تحصیلی جدید دنبال می کنیم.
قویدل گفت: در همین راستا رشته بورس در  هنرستان پسرانه کاردانش جزیره هرمز  از مهرماه ۹۸ فعال خواهد شد.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.