دبیر هیات فوتبال هرمزگان گفت: رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نونهالان استان از ۲۸ شهریورماه امسال با حضور ۱۱ تیم در ۲ گروه به صورت رفت وبرگشت درحال برگزاری است.

قاسم رنجبریان روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: درهفته نخست این رقابت‌ها و درگروه نخست تیم خلیج فارس پارسیان به مصاف شهرداری بندرعباس رفت که درپایان با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به سودخود تمام کرد.

وی بیان داشت: تیم آبفای بندرعباس نیز در خانه مقابل تیم آوای حدید میناب با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف شد.

دبیرهیات فوتبال هرمزگان یادآورشد: تیم خلیج فارس پارسیان با ۳ امتیاز درصدر جدول رده بندی گروه نخست قرار گرفت و به تیم شاهین مهر رودان نیز قرعه استراحت خورد.

رنجبریان یادآورشد: در گروه دوم نیز تیم علمدار بندرعباس در ورزشگاه تختی این شهر به مصاف تیم لمزان رفت که تیم علمدار با یک بازی هجومی و تماشاگرپسند با زدن ۵ گل، نخستین سه امتیازی این فصل را به دست آوردند.

وی گفت: در دومین بازی گروه دوم نیز  تیم طوفان بونجی جاسک میزبان تیم اروند بندرعباس بود که دراین دیدار تیم بونجی با یک بازی طوفانی درخانه با نتیجه ۴ بر۱ حریف خود را شکست داد و نخستین برد را از آن خود کرد.

دبیرهیات فوتبال هرمزگان یادآورشد: تیم‌های ستاره جوان بندرخمیر و وحدت جمال احمد نیز در آخرین دیدار هفته نخست در ورزشگاه آزادی خمیر به مصاف هم رفتند که تیم میزبان با حضور هواداران خود با ۳ گل حریف خود را شکست داد.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.