استاندار هرمزگان گفت: حاصل فعال سازی این سطح از اراضی پرورش میگو در هرمزگان ایجاد ۴۰ هزار شغل و ارزآوری سالانه ۸۰۰ میلیون دلار است.

فریدون همتی در نشست با فرمانده و مسوولان ارشد سپاه امام سجاد(ع) استان اظهار داشت: زیرساخت های مورد نیاز در این ۲۰ هزار هکتار توسط بخش خصوصی آماده می شود و با تشکیل تعاونی به بهره‌برداران بومی و محلی واگذار خواهد شد.

وی افزود: استعداد فراوانی به ویژه در حوزه اقتصاد دریا محور در هرمزگان وجود دارد که باید با همکاری یکدیگر این ظرفیت‌ها را شکوفا کنیم، در حوزه سد جگین نیز برای راه اندازی شهرک کشت گلخانه ای محصولات کشاورزی به میزان ۱۶۰۰ هکتار برنامه‌ریزی شده که اشتغال گسترده‌ای را به همراه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: در تمامی حوزه ها آمادگی داریم تا از توانمندی مجموعه ها و گروه های سازندگی سپاه و بسیج در راستای محرومیت‌زدایی، سازندگی، ایجاد اشتغال، انجام پروژه های عمرانی و همچنین کارهای اجتماعی و فرهنگی استفاده کنیم.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از صحبتهای خود برگزاری کنگره ملی شهدای استان را از مهمترین برنامه‌های این استان در سال جاری اعلام کرد، برای برگزاری مناسب کنگره شهدا و همچنین اعزام زائران به مراسم اربعین حسینی همه دستگاه ها باید همکاری لازم را با مجموعه سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان داشته باشند.

همتی تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا این کنگره به بهترین شکل ممکن برگزار و موجب ایجاد یک جریان خوب فرهنگی و گفتمان سازی در حوزه ایثار و شهادت شود.

وی ادامه داد: در هرمزگان تمامی مجموعه ها با همگرایی و همدلی بسیار خوب در راستای تحقق هدف خدمت به مردم گام بر می دارند و این همدلی و همکاری نتایج ارزشمندی را به همراه خواهد داشت.

استاندار هرمزگان با اشاره به تلاش های در دست انجام برای حل مشکلات مردم و عمران و آبادانی کشور، خاطرنشان کرد: در هفته دولت سال جاری بیش از ۲۲ هزار پروژه در سطح کشور به بهره برداری رسید که نشان دهنده انجام تلاش و کوشش گسترده در سطح کشور و خنثی شدن توطئه های دشمنان است.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.