رقابتهای والیبال ساحلی قهرمانی امیدهای کشور از امروز چهارشنبه ۱۳ شهریورماه با حضور نمایندگان بیش از ۲۰ استان کشور به میزبانی شهرستان بجنورد در استان خراسان شمالی آغاز شده و به مدت سه روز ادامه دارد.

رییس هیات والیبال هرمزگان عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از هرمزگان دو تیم با نام های هرمزگان الف با ترکیب ترکیب سامان بهبودی و محمد رضا ملک شاهی و تیم هرمزگان ب با ترکیب ابوالحسن خاکی زاده و رضا نقیبی زاده در این رقابتها حضور دارند.

فریدون الهامی بیان داشت: بعد از ظهر امروز تیم والیبال ساحلی هرمزگان ب در این رقابتها به مصاف خراسان رضوی رفت و با نتیجه دو بر صفر پیروز شد که در صورت پیروزی در بازی بعد به عنوان سرگروه به مرحله بالاتر صعود خواهد کرد.

وی افزود: تیم هرمزگان ب در گروه ٤ این رقابتها با تیم های خراسان شمالی ، گلستان٢، قم و خراسان رضوی هم گروه هستند.

الهامی خاطرنشان کرد: بعد از ظهر امروز تیم والیبال ساحلی هرمزگان الف نیز  به مصاف خراسان شمالی رفت و با انجام یک بازی هماهنگ با نتیجه دو بر صفر پیروز و به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کرد.

رییس هیات والیبال هرمزگان گفت: تیم هرمزگان الف ( سامان بهبودی - محمد رضا ملک شاهی ) در گروه ٣ این مسابقات با تیم های خراسان شمالی ٤، گلستان ٣ و اصفهان هم گروه هستند.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.