مدیر سازمان دانش آموزی هرمزگان گفت: دانش آموزان پسر استان موفق به کسب و دریافت چهار پرچم افتخار با عنوان تلاش وکوشش، بهداشت وسلامت، خلاقیت ونوآوری شدند.

حجت الاسلام محمد اعتمادی عصر دوشنبه با اعلام این خبر افزود: دانش آموزان دختر هرمزگان نیز سه پرچم افتخار باعنوان شور و نشاط، نظم وانضباط، و دیانت ومعنویت و ۲ تندیس را دریافت کردند.

وی بیان داشت: اردوهای دانش آموزی با هدف کسب تجربه زندگی دسته جمعی و کشف و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان صورت می‌گیرد و دانش آموزان پیشتاز در قالب فعالیت‌های گروهی وتیمی مهارت‌ها و توانمندی‌های تشکیلاتی خود را به منصه ی ظهور می‌رسانند.

این مسوول اظهارداشت این اردوها همچنین فرصت مغتنمی برای انتقال مفاهیم مهم تربیتی به دانش آموزان، فراگیری مهارت‌های اجتماعی و تقویت ونهادینه سازی اعتقادات و باورهای این قشر دارد.

اعتمادی ابرازداشت: تلاش آموزش وپرورش در راستای تربیت دانش آموزان براساس تمام ساحت‌های مبتنی بر سند تحول بنیادین بوده و اردوهای فرهنگی و تشکیلاتی سازمان دانش آموزی نیز در همین راستا برگزار شده است.

در مجموع ۴۲ دانش آموز دختر و پسر هرمزگان به نهمین اردوی ملی پیشتازان که به میزبانی اروگاه باغرود نیشابور استان خراسان رضوی ویژه پسران و اردوگاه شهید باهنر تهران ویژه دختران اعزام شدند.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.