رییس پلیس آگاهی هرمزگان در توضیح جزئیات فوت اعضای خانواده ۵نفری در لاوان گفت: هیچ گونه دلیل و مدرکی دال بر وقوع جنایت در آن محل به دست نیامده و برابر اعلام اولیه پزشک قانونی فوت اعضای این خانواده بر اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن ناشی از سهل انگاری اعضای خانواده بوده است.

سرهنگ"عبدالمجید کرمی" روز دوشنبه اعلام کرد: منشاء انتشار گاز مونوکسید کربن موتوربرق مورد استفاده برای روشن کردن کولر گازی بوده است.

وی ادامه داد: در پی اعلام و اطلاعات مردمی مبنی بر مرگ دسته جمعی یک خانواده در جزیره لاوان بلافاصله عوامل انتظامی شهرستان بندرلنگه و دو گروه از ماموران شعبه قتل و بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی استان در محل حاضر شدند.

رییس پلیس آگاهی هرمزگان اظهار داشت: برابر بررسی های انجام شده مشخص شد اعضای یک خانواده که به عنوان کارگر شرکت پالایش نفت به مدت سه ماه در جزیره لاوان سکونت داشته اند در منزل ویلایی و مسکونی خود به طرز مشکوکی فوت کرده اند.

این مسئول انتظامی با تاکید بر اینکه پس از بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان، هیچ گونه دلیل و مدرکی مبنی  بر وقوع جنایت در آن محل به دست نیامده ، اظهار داشت: طبق بررسی اولیه پزشک قانونی و کالبدشکافی اجساد مشخص شد از فوت اعضای این خانواده  ۵نفری (پدر، مادر، دو دختر و یک پسر) نزدیک به بیست روز گذشته که بر اثر گرمای زیاد، اجساد دچار فساد شده بودند.

سرهنگ کرمی با اشاره به اینکه برابر اعلام اولیه پزشک قانونی فوت اعضای این خانواده بر اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن بوده است، خاطرنشان کرد: بررسی کارشناسی و تخصصی علت فوت این خانواده در حال بررسی است و پس از دریافت نظریه کتبی پزشک قانونی، مراتب به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

۲۰۹۴/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.