سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: مشکلات زیرساختی در شهرستان‌ها و روستاهای استان که بدون شبکه فیبرنوری، نقاط کور آنتن دهی و نبود امکان استفاده از تجهیزات مناسب برای برگزاری انتخابات آنلاین هستند، باید در اولویت قرار گرفته و نسبت به رفع آن اقدام شود.

عباس میرزاد روز سه شنبه در نشست کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات استان افزود: کمیته فناوری اطلاعات به‌عنوان مغز و قلب ستاد انتخابات وظیفه بسیار مهم و خطیری در برگزاری انتخابات دارد. 

وی بیان داشت: نباید از جزیی‌ترین موارد در حوزه فناوری چشم پوشی کرد و باید تجهیزات، آموزش و پوشش دهی شعبه‌های انتخابات در استان به خوبی انجام شود

رییس ستاد انتخابات هرمزگان با تاکید بر وظیفه مندی تمامی کمیته‌ها در برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: هدف مجموعه ستاد انتخابات، برگزاری انتخابات سالم، شفاف و قانون‌مند و با حضور حداکثری مردم درپای صندوق‌های رای است.

میرزاد تاکیدکرد: برای برگزاری انتخابات باشکوه، حماسی با مشارکت حداکثری مردم و با شفافیت، تمام تدابیر و تمهیدات لازم اتخاذ شده تا آنچه که خواست مردم است، اتفاق بیافتد.

بر اساس این گزارش، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۸ همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان برگزار می شود.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.