نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به اهمیت این کار اظهار کرد: نیروهای مسلح ما با محوریت نیروی دریایی مستقر در خلیج فارس انگلیس را تحقیر کردند و این تا ابد در پرونده آنان خواهد ماند.

 حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در ادامه ضمن گلایه از وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از آنان خواست در حوزه تخصصی خودشان صحبت و اظهار نظر کنند.

  وی خاطرنشان شد: مسوولان که گاهی در دانشگاه تدریس می کنند تکیه کلامشان این است که در حوزه تخصصی خودتان صحبت کنید و ما هم به شما می گوییم در حوزه تخصصی خودتان صحبت کنید.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان از گریه کردن به مصائب اهل بیت به عنوان بیدارگری و گریه بر مظلوم و خاندان پیامبر(ص) را فریاد و بیداری تعبیر کرد.

  حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: اینطور تعبیر شود که ثمره آن افسردگی و خودکشی است، تعبیر بسیار نادرستی است زیرا طبق آمارهای منتشره در همین امریکا در سال ۲۰۱۷ آمار خودکشی ها ۴۷هزارو ۱۷۳نفراعلام شده یعنی هر ۱۲دقیقه یک نفر خودکشی کرده اند.

  خطیب جمعه بندرعباس خطاب به وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز داشت: آیا اینها روضه گوش می کردند؟

  وی در ادامه از بیانیه گام دوم رهبری به عنوان بهترین خط مشی ترسیم شده برای آینده نظام و انقلاب اسلامی ایران نام برد و افزود: از هفته آینده پنج سرفصل مطرح شده محور گفت و گوهای ما (درخطبه های نماز جمعه بندرعباس) در آینده است.

  امام جمعه بندرعباس در ادامه اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) با حضرت فاطمه(س) به نمازگزاران و مردم بندرعباس تبریک گفت.

با وجود هوای شرجی (بالابودن رطوبت هوا) و گرمای زیاد مردم بندرعباس از مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه به امامت استقبال خیلی خوبی بعمل آورده بودند.

۶۰۴۸/۶۱۴۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.