شهردار بندرعباس گفت: به منظور معرفی بیشتر صنایع دستی و هنرهای سنتی بندرعباس پنجشنبه بازار هنر و صنایع دستی را گسترش دهیم.

به گزارش ایلنا، عباس امینی‌زاده با اشاره به استقبال خوب شهروندان و گردشگران از نخستین پنجشنبه بازار هنر و صنایع دستی بندرعباس که در بلوار ساحلی این شهر گشایش یافت، گفت: این شهرداری تمام توان خود را برای تبلور هنر و فرهنگ بومی – محلی به کار می‌گیرد و از شهروندان علاقمندان، فرهنگیان، دانشگاهیان، هنرمندان و اصحاب فکر و ایده برای مشارکت جدی و فعال در مدیریت شهری برای بازدید از این نمایشگاه دعوت می‌کند.

وی افزود: راه توسعه همه جانبه و پایدار از طریق مشارکت شهروندان در مدیریت شهری است و باید روش‌های تکراری ناکارآمد و بدون مشورت شهروندان کنار گذاشته شود.

به گفته شهردار بندرعباس یکی از زمینه‌های ورود مستقیم شهروندان در مدیریت شهری واسپاری برخی فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی، هنری و فرهنگی به خود آنان است و نهاد مردمی غیردولتی شهرداری با حمایت و نظارت بر این گونه  فعالیت‌های خرد و کلان شهروندان زمینه‌های اثربخش بودن حضور آ‌نان را در مدیریت شهری فراهم می‌کند.

امینی‌زاده ادامه داد: راه‌اندازی پنجشنبه بازار هنر و صنایع دستی بندرعباس آغاز به دور جدید فعالیت‌های هدفمند اجتماعی، هنری و فرهنگی است و مناطق و سازمان‌های وابسته شهرداری همراه با مشارکت پویای شهروندان این مسیر را دنبال خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.