مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان هرمزگان گفت: در حال حاضر زمان مشخصی برای برگزاری آئین معارفه نمایندگی ولی‌فقیه جدید در استان هرمزگان اعلام‌نشده است.

حجت‌الاسلام غلامعلی ارجمند در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، افزود: متأسفانه صبح امروز شاهد پخش شایعه‌ای در فضای مجازی مبنی بر آئین معارفه نمایندگی ولی‌فقیه جدید استان هرمزگان در دوشنبه هفته جاری هستیم که به‌هیچ‌وجه این موضوع صحت ندارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر زمانی از سوی دفتر مقام معظم رهبری و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه برای برگزاری آئین معارفه نمایندگی ولی‌فقیه جدید در استان هرمزگان اعلام‌نشده است، تصریح کرد: به‌محض اعلام زمان و تاریخ برگزاری این مراسم، به‌طور حتم از سوی دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان هرمزگان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

حجت‌الاسلام ارجمند با اشاره به اینکه مردم از رسانه‌های رسمی اخبار را دنبال کنند، اظهار کرد: شهروندان به شایعات در فضای مجازی توجه نکنند.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان هرمزگان در پایان در خصوص امام‌جمعه این هفته خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس، اضافه کرد: هنوز این موضوع مشخص نیست و به‌محض تأیید از سوی رسانه‌های رسمی اعلام خواهد شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.