فیلم‌های “زهرمار” و“دختر شیطان”  در سینما ستاره جنوب به اکران درآمدند.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، فیلم "زهرمار" به کارگردانی "سید جواد رضویان " و با بازی "سیامک انصاری" ، "شبنم مقدمی" و "شقایق فراهانی" در دوسانس 16:45 و 20:30 به نمایش درآمده است.

حاج حشمت ( سیامک انصاری) مداحی است که اخیراً با توجه به ارتباط با چند فرد پرنفوذ، تصمیم گرفته برای شورای شهر اعلام نامزدی نماید. اما یک اشتباه سبب می‌شود تا زنی موادفروش ( شبنم مقدمی ) همراه او شود و ...

«زهرمار» اولین فیلم سینمایی جواد رضویان، بازیگر محبوب و مشهور سال‌های گذشته تلویزیون و سینمای ایران در عرصه کمدی که اغلب با سریال‌هایی که مهران مدیری برای تلویزیون تولید کرده شناخته می‌شود.

همچنین فیلم "دختر شیطان" به کارگردانی "قربان محمدپور" با بازی "حمید فرخ نژاد "، "ایشا گوپتا و "محمدرضا شریفی نیا" در دو سانس 18:30 و 22:20 در سینما ستاره جنوب به اکران درآمد.

"دختر شیطان" داستان یکی از بچه‌های ابلیس است که نمی‌خواهد راه پدرش را ادامه دهد. خداوند برای پذیرش توبه‌اش شرط می‌گذارد تا او به پاک‌ترین آدم زمین سجده کند. دختر شیطان وارد زمین می‌شود و به دنبال یک آدم بی‌گناه می‌شود.

این فیلم محصول مشترک سینمای ایران و بالیوود است، سونو نیگام و آریجیت سینک خواننده ۲ ترانه از ۶ ترانه این فیلم هستند. بخش‌هایی از این فیلم که شامل چهل‌وپنج جلسه فیلم‌برداری بوده، در کشور هند و در شهر بمبئی انجام‌شده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.