به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی روز چهارشنبه در آیین معارفه و تکریم رییس کل دادگستری هرمزگان اظهارداشت: مردم از برخورد قاطع با دانه درشت ها، اجازه ندادن به نفوذ و ورود عناصر قدرت به دستگاه قضا امیدوار می شوند.
وی ادامه داد: اجرای عدالت و نبود تبعیض حرف دل مردم است و از اینکه رسیدگی به پرونده ها در دستگاه قضا طولانی و درازمدت نشود، امیدوار می شوند.
امام جمعه بندرعباس از فساد به عنوان «غده چرکین» نام برد و ادامه داد: با قاطعیت جدید دستگاه قضا و روی کار آمدن حجت الاسلام رییسی، جامعه تنفس می کشد.
آیت الله نعیم آبادی تاکید کرد: اجازه ندهید عناصر قدرت مانع اجرای قانون شوند.
وی گفت: مردم با گرانی ها می سازند زیرا گرانی توجیه دارد و یکی از عوامل آن خود مردم و سوء مدیریت است اما اگر دستگاه قضا در بحث فساد در جامعه خوب عمل نکند، توجیه نداریم.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان اجرای عدالت همه جانبه را یکی از خواسته های به حق مردم دانست و یادآور شد: اجازه ندهید عناصر نفوذ در دستگاه قضا نفوذ کنند.
امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: اگر دستگاه قضا همه این موارد را به درستی اجرا کند مردم به جامعه و آینده امیدوار می شوند.
هم اکنون با حضور حجت الاسلام غلامحسنی محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضاییه ، آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان هرمزگان در تالار شهید آوینی بندرعباس درحال برگزاری است.
در پایان این مراسم علی صالحی به عنوان رییس کل دادگستری استان هرمزگان معرفی و از خدمات حجت الاسلام محمد صادق اکبری تجلیل خواهد شد.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.