به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: ملت صبور ایران اسلامی یک سال صبر کرد ولی هیچ اتفاقی رخ نداد و اگر کار نمی کردیم چیزی تغییر نمی کرد.
وی ادامه داد: آنان در جنگ هشت ساله در کنار هم و در یک صف قرار داشته و ملت ایران را آزموده اند، اگر برخوردی روی دهد بی تردید شکست خواهند خورد.
وی اضافه کرد: ما هر وقت محکم شدیم آنها سست شدند و در برابر استکبار باید قدرتمندانه ایستاد.
نماینده ولی فقیه در هزمگان اشاره کرد: بین فرانسه، آمریکا و انگلیس و به طور کلی کشورهای نظام سرمایه داری هیچ تفاوتی به جز اسامی وجود ندارد.
آیت الله نعیم آبادی خاطر نشان کرد: فرانسه تا یک میلیون نفر از جمعیت 9 میلیونی الجزایر را نکُشت دست از سر آن کشور بر نداشت.
وی گفت: نظام سرمایه داری که در آن پول و سرمایه اصل و محور همه چیز محسوب می شود نظام دزدی است، هر کس در خصوص نظام سرمایه داری جز این تصوری دارد اندیشه و تصور خود را اصلاح کند.
وی به اقدام شورای عالی امنیت ملی در خصوص کاهش تعهدهای برجامی کشورمان اشاره کرد و ابراز داشت: امروز در دفاع از مجموعه دولت و پاسخ به ندای رهبری که می فرمود اروپایی ها مانند آمریکا هستند و قول شان قول نیست راهپیمایی می کنیم.
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در بخش دیگری از سخنان خود به روز عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بزرگ ترین سنگرهای دفاع از انقلاب اسلامی و دین بوده و خواهد ماند و برای اینکه سپاه در دفاع از ارزش های انقلابی الهی قوی باشد مجموعه عقیدتی سیاسی در درون آن قرار گرفته است
وی افزود: سپاه، ارتش و بسیج در کنار هم هستند و ترامپ دیوانه به دلیل وجود وحدت در بین این نیروها خواب راحت ندارد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که برای دفاع شکل گرفته در خدمت مردم قرار گرفته و منشاء خدمات فراوانی شده است.
امام جمعه بندرعباس همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به تولید اشاره کرد و گفت: هیچ گنجی بالاتر از کشاورزی نیست و مسوولان وسایل مورد نیاز کشاورزان را فراهم سازند.
وی از جوانان خواست با بهره گیری از دانش روز به کشت و زراعت بپردازند و نگویند چون رشته ام کشاورزی نیست به این کار نمی پردازم.
آیت الله نعیم آبادی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: تشکیک هایی که با عنوان سهل انگاری پیامبر (ص) در حفظ قرآن مطرح می شود غیرعاقلانه و دروغ پردازی است.
وی بیان داشت: انسان های عادی کتاب های خود را رها نکردند، حال این ها چگونه تشکیک می کنند که پیامبر (ص) کتابی که راهنمای زندگی انسان ها در طول تاریخ است را رها می کند تا بُزی آن را بخورد.
وی افزود: هیچ انسان عاقلی نمی پذیرد و نمی تواند بپذیرد پیامبر (ص) قرآن را رها کند، قرآن بی تردید همین کتابی است که به دست ما رسیده است.
3219 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.