به گزارش ایرنا، موسی جاودان عصر یکشنبه در مراسم تقدیر از معلمان نمونه و بزرگداشت هفته معلم اظهار داشت: با توجه به الگوی درسی پنهان نظام آموزشی یک کشور حتی باید نسبت به رفت و آمد معلمان به کلاس درس و غیبت آنها حساس باشد.
وی اشاره کرد: یکی از علل مهم موفقیت جوامع پیشرفته رعایت نظم و اهمیتی است که به آن می دهند ولی در همین برنامه شاهد تاخیر فردی بودیم که باید به موقع حاضر می شد.
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی هرمزگان اظهار داشت: افراد باید برای وقت دیگران ارزش قایل باشند و این حساسیت قبل از همه باید در مسوولان بلند مرتبه تا معلمان و کارمندان وجود داشته باشد.
جاودان خاطر نشان کرد: شاید داستان سوار کردن برخی از مدرسان یک دانشگاه بر هواپیمایی که توسط دانشجویان خودشان ساخته شده را شنیده باشید.
وی ادامه داد: در آن داستان همه مدرسان راه فراری برای امتناع از سوار شدن بر هواپیمای ساخته شده بدست دانشجویان خود را جست و جو می کنند.
وی اضافه کرد: اما یکی از مدرسان آسوده نشسته و زمانی که علت را جویا می شوند پاسخ می دهند مطمئن هستم هواپیمایی که توسط این دانشجویان ساخته شده حتی روشن نمی شود چه برسد به اینکه پرواز کند.
وی بیان داشت: این داستان یا طنز تلخ علت تخریب جاده ها، پل ها و خسارت های سیل های ابتدایی سال جاری به خصوص در شهر شیراز را نشان می دهد.
دانشگاه علمی کابردی هرمزگان در آیینی به مناسبت هفته معلم از معلمان نمونه مراکز آموزشی خود در این استان تقدیر کرد.
3219 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.