به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدصادق اکبری شامگاه شنبه در جمع مسوولان دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته در دستگاه قضایی هرمزگان، هم اکنون بسیاری از پرونده‌ها در کوتاهترین زمان ممکن به صدور رأی قانونی منجر می گردد.
وی ادامه داد: امیدواریم افزایش شعبه های رسیدگی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس زمینه های ارتقاء دقت، تسریع در روند رسیدگی و کاهش حجم تراکم پرونده‌ها را فراهم سازد.
حجت الاسلام اکبری خطاب به مسوولان دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس با اشاره به سیاست‌ های ابلاغی از سوی قوه قضاییه خواستار برنامه‌ ریزی، تلاش مضاعف و کار جهادی به‌ منظور تسریع در روند تحقیقات، رسیدگی و اجرای احکام شد و بر لزوم توجه ویژه به صیانت از حقوق شهروندی در جریان دادرسی‌ها تأکید کرد.
وی یاد آور شد: تکریم ارباب رجوع، بهبود وضعیت خدمت‌رسانی و تسهیل مراجعه های مردم به واحد‌های قضایی در زمره مهم‌ترین اهداف و اولویت های دادگستری کل استان هرمزگان قرار دارد.
رییس شورای قضایی هرمزگان با اشاره به نقش خطیر دادسرا در پاسداری از حریم امنیت مردم بر ضرورت برخورد قانونی و بدون اغماض با مخلان نظم و امنیت عمومی تأکید کرد.
در این نشست، ابوالفتح ابوالهادی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان نیز گزارشی از عملکرد و برنامه ‌های دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس ارایه کرد.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.