به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز جمعه به عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه شهر بندرعباس اظهار کرد: حمایت اقشار مختلف مردم، دانشگاهیان، حوزه های علمیه و جریان ها و تشکل های سیاسی از سبز پوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که بین مردم و سپاه هیچ جدایی وجود ندارد.
رئیس شورای تامین هرمزگان با اشاره به جانفشانی و ایثار نیروهای تحت فرمان سپاه پاسداران در حفاظت از امنیت ملی ایران اظهار داشت: سپاه با حمایت مردمی و تمام قدرت، در برابر تروریست های ساخته آمریکا و متحدین منطقه ای آنها ایستاد و این باعث شکست برنامه ریزی های آمریکا در منطقه خاورمیانه شد .
استاندار هرمزگان با اشاره به حمایت همه جانبه مردم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیام همه ملت به مسوولان، تبعیت از رهبری، هماهنگی، وحدت، انسجام، کار، تلاش و حمایت از سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای مسلح است.
همتی با بیان اینکه سخنان رئیس جمهوری در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که دشمنان نمی توانند هیچ ردپایی از اختلاف در درون حاکمیت پیدا کنند تاکید کرد: توهین ترامپ باعث وحدت بیشتر مردم و مسوولان شدو از هم اکنون می توان پیش بینی کرد که امسال، سال فداکاری و تلاش شبانه روزی در همه عرصه ها باشد.
6149/2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.