قاسم رنجبریان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با نظر کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان فهیمه زارعی بازیکن ارزشمند فوتسال هرمزگان به اردوی آمادگی این تیم دعوت شده است.
وی افزود: اردوی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان از روز 26 فروردین ماه با حضور 19 بازیکن در مرکز ملی فوتبال در تهران آغاز و تا 31 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
فهیمه زارعی بازیکن هرمزگانی عضو تیم ملی ایران متولد سوم دیماه 1364 در شهرستان بشاگرد است و در سال 95 به عنوان بهترین بازیکن فوتسال بانوان ایران انتخاب شد.
وی یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان ایران در سال های اخیر نیز بوده است.
گل وی به تیم فوتسال بانوان مالزی، بهترین گل تاریخ فوتسال در سال 2016 به انتخاب سایت انگلیسی metro.co.uk شد.
به گزارش ایرنا، اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال زنان ایران در حالی از 26 فروردین آغاز می شود که این تیم همچنان بدون سرمربی است.
پیش از این شهرزاد مظفر سرمربیگری این تیم را برعهده داشت. وی در شهریور 97 سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کویت شد. پس از آن کمیته فوتسال سه مربی را برای این ملی پوشان معرفی کرد و در واقع از اعلام رسمی سرمربی سرباز زد.
فوتسالیست ها در چنین شرایطی از حضور در نخستین اردوی تیم ملی فوتسال در اسفند سال گذشته سرباز زده بودند.
فاطمه اعتدادی از قزوین، نسیمه سادات غلامی، مهسا علی مددی و فرشته کریمی از تهران، فرشته خسروی، فاطمه پاپی، سحر پاپی، طاهره مهدی پور و پریوش خلیلی از خوزستان، سارا شیربیگی از کرمانشاه، مهتاب بنایی از فارس، نجمه کریمی نسب، نرجس کریمی نسب و فاطمه خدایی گوکی از کرمان، رویا کلاتی از خراسان رضوی، فاطمه رحمتی و مهسا کمالی از زنجان، فهمیه زارعی از هرمزگان و زهرا لطف آبادی از مازندران ملی پوشان دعوت شده به این اردوی تدارکاتی هستند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.