مرضیه سی سی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا هشدار داد: در مدت یاد شده از تردد در حاشیه رودخانه ها، تردد غیرضرور بین جاده ای و همچنین رفتن به مناطق مرتفع خودداری شود.
وی بیان داشت: در این مدت با توجه به وقوع تندباد لحظه ای همراه با رگبار باران و رعد برق تمهیدات لازم برای تردد ایمن دریایی صورت گیرد و شناورهای سبک و صیادی به جد از تردد دریایی خودداری کنند.
کارشناس اداره کل پیش بینی هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: طی امروز چهارشنبه نیز همچنان با گذر موج ناپایدار در تراز میانی جو، ناپایداری جوی و دریایی در برخی نقاط استان پیش بینی می شود.
سی سی پور گفت: در این روز (چهارشنبه) وقوع رگبار پراکنده باران گاهی با رعد وبرق در هرمزگان به ویژه در مناطق غربی و شمالی پیش بینی می شود که این شرایط تا روز پنجشنبه در استان به صورت پراکنده تداوم خواهد داشت.
وی ادامه داد: از لحاظ دریایی نیز از ساعت بعد از ظهر در تنگه هرمز به ویژه لارک، جنوب هرمز ، شرق قشم و جزیره هنگام وزش باد به نسبت شدید جنوب غربی خواهیم داشت که سبب مواج شدن دریا تا شب خواهد شد.
کارشناس هواشناسی هرمزگان یاد آورشد: در این روز سرعت وزش باد در محدوده های یاد شده به 40 کیلومتر در ساعت می رسد که توصیه می شود شناورهای سبک و صیادی در ساعت بعد از ظهر از تردد دریایی خودداری کنند.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.