علی اعما برنطین روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در تشریح خدمات داده شده در طرح امداد و نجات جاده ای هلال احمر هرمزگان، اظهار داشت: در جریان کمک به حادثه دیدگان سوانح جاده ای 48 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده که 9 نفر جان خود را از دست داده بودند.
وی ادامه داد: یک هزار و 609 نفر هم زخم های سطحی برداشته بودند که خدمات اولیه را در محل دریافت کردند.
وی ادامه داد: 228 نفر در قالب 83 تیم عملیاتی با بکارگیری 65 دستگاه آمبولانس و 18 دستگاه خودرو نجات این خدمات را به سانحه دیدگان دادند.

**بهره برداری 266هزارو 430مسافر از خدمات پست ایمنی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان همچنین در خصوص خدمات داده شده در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در این استان اظهار داشت: از ابتدای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی تا پایان 16 فروردین ۲۶۶ هزار و ۴۳۰ مسافر از خدمات پست های ایمنی و سلامت در سطح استان استفاده کردند.
اعما برنطین بیان داشت: ۱۳۴ هزار و ۳۴۹ مسافر با حضور در در ایستگاه های سلامت از خدمات اندازه گیری فشارخون، پانسمان و بانداژ و آموزش های مرتبط با موضوع اعتیاد و اچ آی وی استفاده کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان بیان داشت: ۳۰ هزار و ۳۶۹ کودک هم از فضای شاد و سرگرم کننده دوستدار کودک بهره بردند.
وی خاطر نشان کرد: ۳۶هزار و ۷۳۲ نفر در هرمزگان به پویش ملی بهرفت که با هدف بهبود رفتارهای ترافیکی شکل گرفته پیوستند.
هلال احمر هرمزگان از 25 اسفند سال 96 تا 16 فروردین سال 97 به 54 حادثه رخ داده در جاده های هرمزگان خدمات رسانی کرد که در آن حوادث چهار نفر جان خود را از دست دادند، 80 نفر به مراکز درمانی منتقل شده و سه هزار و 367 نفر دیگر به صورت سرپایی مداوا شدند.
3219/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.