به گزارش ایرنا، تهیه کننده این تله فیلم تلویزیونی روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: تله فیلم 90 دقیقه ای شوق هنگام از سوی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس(هرمزگان) تهیه شده با موضوع معرفی جاذبه های گردشگری جزیره قشم است.
فاطمه حیدری با اشاره به داستان این تله فیلم افزود: شوق هنگام داستان جوانی بنام طیب است که درجزیره قشم زندگی می کند و بر اثر اتفاق ناگواری که برای پدرش رخ می دهد مجبور می شود به تنهایی بر روی دریا به ماهیگیری مشغول شود.
وی بیان داشت: این جوان برای اینکه وضعیت ماهیگیری و دریا مناسب نیست با مشکلات مختلف دست وپنجه نرم می کند تا اینکه دکتر معاج پدرش به او پیشنهاد انجام کاری را می دهد و ذهن او را مشغول می کند.
حیدری ادامه داد: طیب نیز به پیشنهاد دکتر معالج وارد کار گردشگری می شود و با استعدادهایی که از خود نشان می دهد بعد از مدتی یک شرکت گردشگری در جزیره قشم تاسیس می کند.
وی خاطر نشان کرد: تله فیلم شوق هنگام به کارگردانی مهدی عبادی ساخته و تهیه شده است که برخی از بازیگران آن را، مهدی امینی خواه، حسن اسدی، محمدفیلی، مژگان اخلاقی، علیرضا زارعی، محمد علی قویدل فرد، بی بی فاطمه ساحلی زادگان، عبدالرضا بلوچ نژاد و محمد عفراوی تشکیل می دهند.
9944 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.