به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی شامگاه چهارشنبه در گردهمایی دهیاران استان هرمزگان اظهار داشت: در سال 98 تلاش خواهیم کرد با واگذاری اختیار بیشتر به استان ها و توجه به ظرفیت‌های مناطق مختلف، برنامه های اقتصاد مقاومتی را با قدرت بیشتری به پیش ببریم.
وی ادامه داد: حدود 36 هزار دهیار در کشور مشغول فعالیت هستند که مسوولیت مهم پیوند میان مدیریت محلی با مدیریت منطقه ای و ملی را برعهده دارند.
وی با بیان اینکه دهیاران حلقه اول مدیریتی در کشور محسوب می شوند، گفت: دهیاران باید هر روستا را به کانون توسعه تبدیل و امکانات و ظرفیت های روستایی را فعال کنند.
وزیر کشور در بخش دیگری از صحبتهای خود بیان داشت: امسال آمریکا با خروج از برجام برنامه های مختلفی برای اعمال تحریم ها و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران داشت اما به لطف خداوند و همراهی مردم، تاکنون توانسته ایم مدیریت مطلوبی در کشور نسبت به این موضوع ها داشته باشیم.
رحمانی فضلی تاکید کرد: با ادامه این روند سال 98 نیز سالی سراسر موفقیت و استقامت برای ملت ایران خواهد بود و این سال را به شکست دیگری برای آمریکا تبدیل خواهیم کرد.
وزیر کشور یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 98 را نقطه عطفی برای انسجام، وحدت، نشاط و حضور مردم در صحنه دانست.
رحمانی فضلی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی، خاطرنشان کرد: تعطیلات نوروز باید ایام نشاط فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در جامعه باشد و با اعتماد به آینده، با وحدت و انسجام وارد سال جدید شویم.
وی در بخش دیگری از صحبتهای خود در این نشست با اشاره به جایگاه مهم و راهبردی هرمزگان، گفت: این استان می تواند با توجه به ظرفیت های موجود مسوولیت های بالاتری را در حوزه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ایفا نماید.
به گزارش ایرنا، وزیر کشور عصر چهارشنبه با استقبال فریدون همتی استاندار هرمزگان وارد بندرعباس شد.
حضور در گردهمایی دهیاران ، کارمندان استانداری و جمعی از روحانیون استان هرمزگان و جلسه شورای تامین استان، از جمله برنامه‌های سفر رحمانی ‌فضلی به هرمزگان است.
وی فردا در ادامه این سفر ضمن بازدید از طرح‌های توسعه جزیره هرمز، مرحله نخست طرح ساماندهی خط ساحلی این جزیره را افتتاح می کند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.