به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد اسماعیل مشایخ روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: این 2 نفر تهدید به ربودن خانمی در ساحل بندرعباس کرده بودند که با عملیات غافلگیرانه و کمک مردم دستگیر شدند.
وی ادامه داد: از این افراد که دارای سابقه چندین فقره درگیری مسلحانه و شرارت در پرونده خود هستند، یک قبضه کلت کمری با مهمات مربوطه کشف و ضبط و یک دستگاه خودرو سمند در اختیار آنها توقیف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس اضافه کرد: همچنین در 48 ساعت گذشته 289 نفر در این شهرستان دستگیر شدند که دستگیری ها شامل متهمان تحت تعقیب قوه قضاییه، سارقان درون خودرو، سارقان خودرو، خورده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس اظهار داشت: این عملیات ها باعث کاهش 100 درصدی جرایم خشن، افزایش 44 درصدی کشفیات سرقت ها، افزایش 100 در صدی کشف کالای قاچاق، افزایش 100 درصدی مواد مخدر و کاهش 28 درصدی وقوع سرقت شده است.
وی یادآور شد: دستگیر شدگان بین 20 تا 35 ساله اند و دارای سوابق کیفری متعددی هستند.
وی با اشاره به تعطیلی های نوروزی اظهار داشت: به هموطنان توصیه می کنیم هنگام سفر منزل خود را به افراد مطمئن بسپارند و اگر در محله ای خانه مجردی یا مبله اجاره داده می شود به پلیس 110 اطلاع دهند.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس بیان داشت: برخی از سارقان برای سرقت خود منزل مبله یا مجردی را در محله ای اجاره و در محله دیگری اقدام به سرقت می کنند.
سرهنگ مشایخ اضافه کرد: همچنین سارقان برگه های قبض آب، برق، تلفن و یا برگه های تبلیغاتی را میان درب منازل قرار می دهند و پس از چند ساعت باز می گردند و اگر برگه دست نخورده بود از خالی بودن منزل اطمینان یافته و اقدام به سرقت می کنند.
6048/3219
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.