به گزارش ایرنا، ایرج بیت اللهی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: 35 مدرس منطقه ای و آموزش دیده ابتدایی از 22 منطقه آموزشی هرمزگان، برای این معلمان دوره های آموزشی یاد شده را برگزار می کنند.
وی بیان داشت: هدف این طرح تقویت مهارت حرفه ای معلمان دوره ابتدایی در فعالیت های داستان گویی، داستان خوانی و داستان نویسی و همچنین تقویت مهارت گفتن، خواندن، نوشتن و قوه تخیل در دانش آموزان است.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: آموزش های داستان نویسی و داستان گویی فرصت مناسبی برای معلمان است تا دانش آموزان را به تفکر و تامل در خوب دیدن، خوب شندین و خوب گفتن در محیط اطراف خود آشنا کنند.
بیت اللهی یادآورشد: معلمان باید به دانش آموزان یاد دهند که چگونه از محیط شاد پیرامون کودکی خود در کنار یکدیگر بهره ببرند و با ادبیات کهن ایران زمین نیز آشنا می شوند.
وی در ادامه یادآورشد: برابر بخشنامه وزارت و راهبرد سند تحول بنیادین، ارائه هرگونه تکلیف نوروزی در قالب پیک، درسنامه و سایر موارد به دانش آموزان ابتدایی ممنوع است.
این مسوول گفت: در ایام نوروز فعالیت داستان نویسی و داستان خوانی در قالب طرح عید و داستان برای دانش آموزان ابتدایی به جای تکلیف نوروزی مدنظر است که این شیوه نامه به مدرسه ها ابلاغ شده است.
به گزارش ایرنا، 2 هزار و 40 مدرسه ابتدایی با 242 هزار دانش آموز در سراسر هرمزگان در سال جدید تحصیلی مشغول تحصیل هستند.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.