به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ عبدالمجید کرمی روز دوشنبه در تشریح این خبر افزود: با اعلام مرکز فوریت های 110 در آبان امسال مبنی بر کشف جسد یک زن در کیلومتر 30 محور بندرعباس به سیرجان، ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی به همراه بازپرس ویژه قتل دادسرای انقلاب بندرعباس و کارشناسان بررسی صحنه جرم اداره تشخیص هویت به محل اعزام شدند.
وی بیان داشت: ماموران پس از حضور در محل، جسد این زن 45 ساله را در حالی که چادری به دور سر و گردن وی پیچیده شده و در کنار تپه ای خاکی رها شده بود را مشاهده کردند.
رییس پلیس آگاهی هرمزگان اظهارداشت: در تحقیقات صورت گرفته از همسر این زن مشخص شد، مقتوله در روزهای زوج هر هفته برای دیالیز به یکی از بیمارستان های این شهر مراجعه می کرد که در روز حادثه نیز جهت انجام دیالیز از منزل خارج و ناپدید شده است.
کرمی ادامه داد: با تحقیقات فنی و تلاش های شبانه روزی کاراگاهان پلیس آگاهی و با اقدامات گسترده اطلاعاتی، یکی از قاتلان این زن به هویت «م.ش» را شناسایی و با کنترل غیرمحسوس وی در مخفیگاهش در کارگاهی متروکه در بندرعباس زیرنظر گرفتند.
وی بیان داشت: در نهایت با هماهنگی قضایی، تیم مبارزه با قتل پلیس آگاهی به آدرس مورد نظر اعزام شدند و پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت در پوشش های مختلف، در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
این مسوول اظهارداشت: متهم ابتدا منکر هرگونه اتهامی شد اما با تحقیقات فنی و مواجهه با دلایل و مدارک موجود، پرده از راز جنایت برداشته شد و به قتل این زن اعتراف کرد.
کرمی انگیزه متهم از قتل با همدستی شخص دیگر را انتقام جویی از مقتول عنوان کرد و گفت: این متهم اقرار داشت مقتوله باعث جدایی از همسر و فرزندانم شده بود که با برنامه ریزی قبلی و با کمک یکی از دوستانم اقدام به قتل وی کردیم.
وی اضافه کرد: همدست متهم به نام «م .ع» نیز در عملیاتی دیگر در یک منزل ویلایی در یکی از محلات اطراف بندرعباس شناسایی و دستگیر شد که نامبرده هم به صراحت در مشارکت به قتل مقتوله اعتراف کرد.
کرمی اضافه کرد: مجرمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.