محمد تطهیری مقدم روز سه شنبه درحاشیه برگزاری مرحله دوم اردوی تیم ملی فوتوالی جوانان دربندرعباس در گفت و گو با ایرنا افزود: در این راستا برای آمادگی بیشتر بازیکنان برای حضور در مسابقات جهانی برزیل، اردوی تیم ملی فوتوالی به مدت پنج روز در هرمزگان (در شهر بندرعباس و جزیره هرمز) برپا شد.
وی بیان داشت: در این اردو 9 نفر از ملی پوشان کشورمان از استان های یزد، بوشهر، سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان رضوی، زنجان، اصفهان و هرمزگان حضور داشتند.
سرمربی تیم ملی فوتوالی کشور اظهارداشت: همچنین بعد از بازی نهایی در اردکان یزد، چهار بازیکن با استعداد از بین این افراد برای عزیمت به مسابقات جهانی برزیل که سال آینده در این کشور برگزار می شود، انتخاب می شوند.
تطهیری مقدم گفت: با همفکری کارشناسان این رشته، نفرات خوبی را به اردو فراخواندیم چرا که در مسابقات داخلی اردکان یزد و جهانی برزیل با حریف های قدرتمندی مسابقه خواهیم داشت.
وی ادامه داد: با ادامه اردوها سطح آمادگی بازیکنان بالاتر می رود و در مسابقاتی که در اردکان یزد برگزار می شود با آمادگی خوبی شرکت خواهند کرد.
سرپرست تیم ملی فوتوالی جوانان کشور نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در تمرین های تیم ملی فوتوالی جوانان در هرمز یک بازیکن فوتوالی از این جزیره به نام «یونس احمدی» با استعدادی که از خود نشان داد، مورد توجه کادر فنی تیم قرار گرفت و به این اردو دعوت شد.
عباس غیبی افزود: جوانان هرمزگانی از استعدادهای بسیار بالایی در ورزش های آبی ساحلی برخوردار هستند و از بین این جوانان می توان نفرات خوبی را برای شرکت در تیم ملی انتخاب کرد.
مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم ملی فوتوالی جوانان که از 25 بهمن در جزیره هرمز و بندرعباس با هدف شرکت در مسابقات اردکان یزد و جهانی برزیل در جریان بود، پس از پنج روز برگزاری به پایان رسید.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.