به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز یکشنبه در اجتماع مردم بندرلنگه در ورزشگاه این شهر با دعوت ملت های منطقه به همکاری و برادری افزود: برخی از همسایگان متاسفانه راه اشتباه انتخاب کرده اند؛ ایران خواهان روابط برادرانه و دوستانه با همه کشورهای منطقه است.
وی با اشاره به موقعیت هرمزگان و داشتن بیش از 900 کیلومتر مرزهای ساحلی و 14 جزیره بسیار و تنگه راهبردی هرمز، این استان را بسیار مهم برای ایران توصیف کرد.
رییس دولت تدبیر و امید بیان کرد: مردم بندرلنگه، مردمانی با پیشینه تمدنی بزرگ هستند و سابقه تمدن در این شهر به چندین هزار سال بر می گردد و روزگاری محل رفت و آمد دریایی این منطقه و بنادر مهمش بندرلنگه بود که توسعه این بندر از تصمیم های این سفر خواهد بود.
وی بیان کرد: خدا را سپاسگزارم که برای چندمین نوبت در دولت یازدهم و دوازدهم به بنده توفیق داد تا در محضر مردم مهمان نواز، خونگرم و مرزدار جمهوری اسلامی ایران باشیم و امروز بسیار خوشحالم قولی که در سفر قبل داده بودم که به غرب هرمزگان سفر خواهم کرد و این کار امروز محقق شد.
رییس جمهوری ادامه داد: در دولت یازدهم به شرق استان هرمزگان سفر کردیم و تصمیم های مهمی برای شرق استان و به ویژه شهرستان جاسک اتخاذ کردیم که در حال اجرا شدن است.
دکتر روحانی گفت: در این سفر برای غرب این استان که اهمیت بسیار زیادی دارد، بنده خدمت همه مردم عزیز بندرلنگه و شهرستان های بندر خمیر، پارسیان و بستک و مردم بندرعباس و شهرستان های شرقی آن سلام عرض می کنیم و برای ما هرمزگان استانی مهم و راهبردی است.
این خبر درحال تکمیل است
7195/2094 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.