به گزارش ایرنا، فریدون همتی شامگاه شنبه در نشست با فعالان اقتصادی هرمزگان که با حضور واعظی رییس دفتر رییس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: استان هرمزگان ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه های مختلف از جمله پرورش ماهی و میگو برخوردار است.
وی افزود: هم اکنون هدف گذاری های بزرگی برای شکوفایی هر چه بیشتر این ظرفیت های اقتصادی در هرمزگان انجام شده است.
استاندار هرمزگان با اشاره به حمایت های دولت از سرمایه گذاری بخش خصوصی، تصریح کرد: سرمایه گذاری های بزرگی در این استان صورت گرفته که این اقدامات موجب جهش در توسعه استان خواهد شد.
استان هرمزگان یکشنبه و دوشنبه 28 و 29 بهمن ماه میزبان حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان به همراه جمعی از اعضای هیات دولت است.
واعظی رییس دفتر رییس جمهوری شامگاه شنبه وارد بندرعباس شد و بلافاصله نشستی با فعالان اقتصادی استان هرمزگان برگزار و اظهارات، درخواست ها و مسایل مطرح شده از سوی این فعالان را مورد بحث و بررسی قرار داد.
استاندار هرمزگان در خصوص سفر رییس جمهوری به استان گفت: در جریان سفر رییس جمهوری به این استان بهره برداری از طرحهای بزرگ ملی و سرمایه ای در استان پیش بینی شده که تحولات ملی و منطقه ای در پی دارد.
فریدون همتی افزود: طرحهای زیادی برای بهره برداری درسال جاری وسالهای 98 و99 در استان در دست اجراست ولی در جریان این سفر 40 طرح اقتصادی با اعتبار 60 هزار میلیارد ریال در سفر 2 روزه رییس جمهوری (28 و 29 بهمن ماه جاری) در این استان به بهره برداری می رسد.
فریدون همتی افزود: این طرح ها در حوزه پالایش نفت ستاره خلیج فارسو خودکفایی در تولید بنزین، ارتقای طرحهای کمی وکیفی نفت بندرعباس، نیروی دریایی ارتش، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آبخیزداری، آموزش و پرورش و نوسازی مدارس است.
وی ضمن تشریح برنامه های سفر رییس جمهوری در روزهای یکشنبه و دوشنبه تصریح کرد: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح یکشنبه از طریق فرودگاه بندرلنگه وارد هرمزگان می شود و در ورزشگاه تختی این شهرستان با مردم غرب هرمزگان دیدار مردمی دارند.
استاندار هرمزگان یاد آور شد: بعد از ظهر یکشنبه نیز مرحله سوم پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و ارتقای توسعه کمیت و کیفیت پالایش نفت بندرعباس بهره برداری می شود.
وی، شرکت در نشست شورای اداری هرمزگان در یکشنبه شب را از دیگر برنامه های سفر رییس جمهوری به این استان اعلام کرد.
همتی یاد آورشد: روز دوم سفر رییس جمهوری به هرمزگان نیز با بهره برداری از طرح های نیروی دریایی و به آب اندازی زیر دریایی آغاز می شود.
وی ادامه داد: همچنین بهره برداری از طرح های ویدئو کنفرانسی جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی در روز دوشنبه با حضور رییس جمهوری انجام می شود.
وی تصریح کرد: بطور حتم بهره برداری از طرحهای بزرگ تحولی عظیم در سیمای استان دربخش های مختلف درپی دارد و مردم استان ازمزیت های آن بیشتر برخوردار می شوند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.