به گزارش ایرنا، اقشار مختلف مردم با اشتیاق به سمت محل سخنرانی رییس جمهوری در ورزشگاه تختی بندرلنگه روانه شده اند تا از رییس دولت تدبیر و امید استقبال کنند.
با وجود اینکه اکنون ورزشگاه تختی بندرلنگه مملو از استقبال کنندگان است، باز هم مردم در حال ورود به ورزشگاه برای شنیدن سخنان رییس جمهوری در این دیدار مردمی هستند و جمعیت استقبال کنندگان هر لحظه بیشتر می شود.
جوانان و نوجوانان به خصوص نونهالانی که پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را در دست های خود دارند و زنان و مردانی که عکس رییس جمهوری و رهبر معظم انقلاب را روی سینه های شان گرفته اند، جلوه ای ویژه به آیین استقبال مردم شیعه و سنی این دیار از رییس جمهوری داده است.
در آیین استقبال از رییس جمهوری کشورمان در شهر بندرلنگه در غرب استان هرمزگان، اقشار مختلف مردم برای نمایش شور و شعور ایران دوستی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی همصدا شعارهایی را سرمی دهند و حمایت خود را از دولت تدبیر و امید اعلام می کنند.
احمد عامری که برای شنیدن سخنان رییس جمهوری در ورزشگاه تختی بندرلنگه حضور یافته به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز زمان همدلی و وحدت است و همه ما باید کنار یکدیگر باشیم و اجازه ندهیم که مشکلات فاصله ای میان مردم و مسوولان ایجاد کند.
وی بیان کرد: همه ما به دلیل تحریم های ظالمانه دشمنان با مشکلات معیشتی بسیاری مواجه هستیم و از دولت نیز خواستاریم که این مشکلات را با تکیه بر ظرفیت های موجود برطرف کند، اما هیچگاه اجازه نمی دهیم که دشمنان از این مشکلات به نفع خود استفاده کنند.
حسین سلجوقی که به همراه همسرش در ورزشگاه تختی بندرلنگه حضور یافته، گفت: دولت تدبیر و امید با وجود همه مشکلات، تلاش های بسیاری برای بهبود شرایط زندگی مردم داشته و کارهای سازنده ای نیز انجام داده است.
وی ابراز داشت: تلاش دولت دکتر روحانی برای اجرای طرح های مختلف زیرساختی، عمرانی و بهداشتی با وجود کمبودهای اعتباری و مشکلات اقتصادی موجود بسیار ارزشمند است و باید در کنار دولت بود و از آن حمایت کرد.
به گزارش ایرنا، وزرای نفت، اطلاعات، جهاد کشاورزی، نیرو، کشور و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رییس دفتر رییس جمهوری، رییس جمهور را در این سفر همراهی می کنند
رییس جمهوری و شماری از اعضای هیات دولت تدبیر و امید یکشنبه و دوشنبه 28 و 29 بهمن جاری مهمان مردم هرمزگان هستند.
طبق برنامه اعلام شده از سوی استانداری هرمزگان، دکتر روحانی صبح امروز یکشنبه 28 بهمن وارد فرودگاه بندرلنگه می‌ شود و در ورزشگاه تختی این شهر با مردم دیدار می‌ کند.
استاندار هرمزگان اعلام کرده است که 40 طرح اقتصادی با اعتبار 60 هزار میلیارد ریال در سفر 2 روزه رییس جمهوری در این استان به بهره برداری می رسد.
شرکت در نشست شورای اداری هرمزگان از دیگر برنامه های سفر رییس جمهوری به این استان است.
روز دوم سفر رییس جمهوری به هرمزگان نیز با بهره برداری از طرح های نیروی دریایی و به آب اندازی زیر دریایی آغاز می شود.
همچنین بهره برداری از طرح های ویدئو کنفرانسی جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی روز دوشنبه با حضور رییس جمهوری انجام می شود.
شهرستان های بندر لنگه و بستک در غرب بندرعباس و استان هرمزگان قرار دارند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.