به دلیل شدت بارندگی، مدارس بندرعباس، قشم، بندرخمیر، بستک، رودان و حاجی‌آباد تعطیل شد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد: بنابر پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی و آبگرفتگی معابر و بر اساس تصمیم فرمانداری بندرعباس، تمامی مدارس شهرستان بندرعباس در همه‌ مقاطع تحصیلی، سه‌شنبه ۲۳ بهمن در نوبت صبح تعطیل است.
 
بنا به اعلام آموزش و پرورش هرمزگان، با توجه به پیش‌بینی بارندگی شدید و به‌ منظور جلوگیری از حوادث غیرمترقبه، امروز سه‌شنبه ۲۳ بهمن تمام مدارس نوبت صبح در شهرستان‌های بندرخمیر، رودان و قشم تعطیل است.
 
همچنین بنا بر پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی و آب‌گرفتگی معابر و بر اساس تصمیم فرمانداری‌ها، امروز سه‌شنبه تمامی مدارس همه‌ مقاطع تحصیلی در شهرستان بستک، حاجی‌آباد در نوبت صبح تعطیل است.
 
شدت بارندگی‌ها در غرب هرمزگان مدارس شیف صبح و عصر شهرستان بندرلنگه را به تعطیلی کشاند. همچنین مدارس جزیره هرمز هم تعطیل اعلام شد.
 
بنا بر اعلام مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب، مدارس این شهرستان بنا بر تصمیم مدیران مدارس تعطیل می شود. در صورت شدت گرفتن بارندگی و آب گرفتگی احتمالی خیابان‌ها، مدارس با تصمیم مدیران تعطیل می‌شود.

غلامرضا سالاری میر رئیس آموزش و پرورش شهرستان میناب نیز اعلام کرد: با فعالیت سامانه بارشی و بارندگی های که در سطح شهرستان رخ داد، مدارسی که سقف آنها ناایمن ‌و خوب نیست تعطیل اعلام شد.

وی افزود: این بارندگی های سقف مدارس نا ایمن و خطر ساز را  خیس کرده که برای جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی با تعطیلی مدارس  از ورود دانش آموزان به مدارس جلوگیری به عمل آمد.

رئیس آموزش و پرورش میناب عنوان کرد: سایر مدارس باز است و دانش آموزان و معلمان باید بر سر کلاس درس خود حاضر شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.