به گزارش ایرنا، محسن صالحی نیا روز چهارشنبه در حاشیه بهره برداری از 43 طرح صنعتی، معدنی و تجاری هرمزگان در یک نشست خبری افزود: امسال برای نخستین بار عملیات اجرایی 2 شهرک خصوصی پتروشیمی و صنایع معدنی در هرمزگان آغاز شده است که خود نوید بخش تحولات اقتصادی در این استان و حتی کشور می باشد.
وی بیان داشت: هرمزگان با حمایت های استاندار همواره در فعالیت های اقتصادی پیشرو بوده و امروز به صورت همزمان شاهد بهره برداری وعملیات احداث 43 طرح صنعتی، معدنی و تجاری با اعتبار هفت هزار و 13 میلیارد ریال واشتغالزایی هشت هزار و 395 نفر بودیم که نوید بخش تحولات اقتصادی مثبتی در این استان است.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، با اشاره به این که هرمزگان حائز رتبه یک سرمایه گذاری در کشور را به خود اختصاص داده است، اظهارامیدواری کرد: با تامین زیرساخت ها و تامین منابع مالی بتوانیم، در حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان راهگشا باشیم.

**بهره برداری 43 طرح صنعتی نشان از شکوفایی اقتصادی است
استاندار هرمزگان نیز گفت: بهره برداری و آغاز عملیات احداث همزمان 43 طرح صنعتی، معدنی و تجاری در این استان نشان از پیشرفت و شکوفایی اقتصادی در این منطقه دارد.
فریدون همتی افزود: امیدواریم در جنگ اقتصادی پیش رو نیز با کار و تلاش، سازندگی و عمران و آبادانی مشکلات مردم را کاهش دهیم و با این ابزار بتوانیم دشمن را وادار به عقب نشینی کرده و خوار و ذلیل کنیم.
وی ابرازداشت: در این مقطع حساس و جنگ بزرگ اقتصادی، ملت ایران همچون گذشته به پیروزی دست یابند و در سایه رهبری و حمایت دولت این کشور هر روز بهتر از روز قبل باشد.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.