معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از فوت یک راننده خودروی سنگین بر روی شناور لندینگ کرافت در بندر پل استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل مکی‌زاده در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر افزود: حوالی ساعت 5:40 صبح امروز لندینگ کرافت (شناور ویژه حمل خودرو) "کاشانی یک" در بندر پل در حال بارگیری خودرو برای انتقال به بندر لافت جزیره قشم بود که این حادثه رخ داد.
 
وی ادامه داد: در مراحل پایانی عملیات بارگیری، یک دستگاه خودروی سنگین پارک شده و بدون راننده روی این شناور لندینگ کرافت به دلیل نکشیدن ترمز دستی از جای خود به عقب حرکت می‌کند و به راننده ای دیگر که در کنار دیواره سمت راست پل فرماندهی شناور ایستاده بود، برخورد می‌کند.
 
معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: فرد مذکور با ضربه شدید بین خودروی سنگین و دیواره شناور لندینگ کرافت گرفتار می‌شود که بر اثر شدت جراحات، متاسفانه در همان ساعات نخستین حادثه، جان خود را از دست می‌دهد.
 
مکی زاده اضافه کرد: جزییات بیشتر این حادثه و علل دقیق‌تر رخ دادن آن، پس از انجام بررسی‌های کارشناسان سوانح دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برای اطلاع مردم و افکار عمومی اعلام می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.