به گزارش ایرنا، فریدون همتی شامگاه یکشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان اظهار داشت: واحدهای صنعتی بزرگ در هرمزگان نقش مهمی در تولید و اشتغال موجود در این استان بر عهده دارند و کمک به آنها بسیار مهم است.
وی بر لزوم مراقبت از واحدهای تولیدی برای حفظ تولید و اشتغال تاکید کرد و گفت: برای کمک به واحدهای تولیدی باید به اقتضای شرایط خاص امروز طراحی های جدید داشته باشیم و مطابق آن عمل کنیم.
استاندار هرمزگان بیان داشت: رسیدگی به امور واحدهای تولیدی و رفع موانع و مشکلات آنها به طور جدی توسط دستگاه های مسوول مورد توجه قرار گیرد.
همتی تاکید کرد: تلاش ما بر این است که میزان اشتغال و تولید را افزایش دهیم و بنابراین نباید اجازه دهیم که تولید و اشتغال موجود دچار مشکل شود.
استاندار هرمزگان اضافه کرد: دستگاه های اجرایی استان در انجام امور پرداخت تسهیلات و دیگر اقدام های مرتبط با رفع موانع واحدهای تولیدی تمام توان خود را در سریع ترین زمان ممکن به کار بگیرند.
همتی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر و با تاکید بر خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم، گفت: باید در این ایام دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود و مدیران همواره باید پاسخگوی مشکلات مردم باشند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.