به گزارش ایرنا، حسین رنجبر روز یکشنبه در دیدار با حسین هاشمی تختی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی افزود: اعتبارات اختصاص یافته به حوزه بهزیستی بسیار ناچیز است که می طلبد نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از اعتبارات اختصاص یافته به این حوزه در سطح کلان و استانی حمایت کنند.
وی بیان داشت: با توجه به گستردگی ماموریت های بهزیستی، میزان اعتبارات جوابگوی خدمت رسانی به جامعه هدف نیست.
مدیرکل بهزیستی هرمزگان اظهارداشت: با افزایش اعتبارات بهزیستی، بخش زیادی از مسائل و مشکلات رفع خواهد شد و امکان خدمت رسانی شایسته به جامعه هدف نیز فراهم می شود.
وی گفت: معلولان با کمبود لوازم توانبخشی، مشکلات تامین نیازهای ضروری و لوازم بهداشتی و توانبخشی مواجه هستند.
نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن استقبال از پیشنهاد بهزیستی استان مبنی بر گنجاندن تبصره ای در بررسی لایحه بودجه سال 98 در مجلس گفت: این پیشنهاد باید به صورت مکتوب به ما ارایه شود.
حسین هاشمی تختی، قول مساعد داد با ارائه پیشنهاد مکتوب، با همکاری و همراهی سایر نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی این موضوع را پیگیری خواهند کرد.
وی بیان داشت: کسب رضایتمندی جامعه هدف بهزیستی و مراجعه کنندگان به این نهاد، با توجه به گستردگی خدمات و کمبود اعتبارات کاری مشکل است وعشق وعلاقه ای مضاعفی برای خدمت می خواهد.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: سازمان بهزیستی در ارایه خدمت به محرومان، افراد دارای معلولیت، نیازمندان و آسیب دیدگان رسالت خطیری دارد.
بیش از 10 هزار خانوار در 2 حوزه توانبخشی و امور اجتماعی زیرپوشش بهزیستی هرمزگان قرار دارند.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.